Älskar dej!

Min dag har inte varit så bra. Spederat nästan halva dan på att gråta med mamma.!.. Ushh hon mår inte alls bra. och De är så svårt ja kan ingenting. Ja vet inte vad ja ska säga för att trösta? eller vad ja ska göra för att få henne glad!.  de är alltid hennes jobb att göra mig glad och få mig sluta gråta när ja har ont. Har aldrig behövt trösta henne innan. Får sån ångest påmig själv.. lågi sängen ett långt tag och bara kramades! i soffan en stund och grät på varandra!

Nu ska ja i alla fall försöka vara en lydig unge och inte bråka en massa. Hoppas verkligen allt löser sig verkligen.!

Du är bääst mamma och jag älskar dej Så mycket.!
Vet inte vad ja hade gjort om du försvann ur mitt liv!!
Du kommer vara bäst i mitt liv och du kommer vara min Favvoo För allltid!!
Och att du säger att du inte alltid räckt til Är bulshit!! du har alltid funnits där och vi älskar dej!
Vi hade inte klarat oss utan dej! Du är bäst vi älskar dej över allt på hela jorden! och de kommer jag alltid göra. även om ja är dålig på att visa de ibland! Vi löser de här tillsammans! Vad som än händer kan vi gå igenom de När vi har varandra!!!! TIllsammasn är vi oslagbara!!

Kisskisskiss!Älskade mamma!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det som hänt? :O

2009-04-13 @ 16:38:11
URL: http://lillsaara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0