Förlåt var allt som behövdes.

Att ett förlåt kan göra så mycket.!

Ibland förstår inte männsikor de. men så är de faktist. Nu kan ja faktist lägga allt bakom mig och bara Gå vidare. nu har jag fått ett förlåt för allt och bara a ja vet inte.

De betyder inte att ja förlåter dej. de betyder inte att jag förstår allt som du gjort. för de gör jag inte. Men Du sa de ändå. Allt som du sagt,gjort och inte gjort. De var bara så jävla skönt att höra de..
Du och jag kan ju verkligen inte ha varnadra i våra liv. Vi tar fram de sämsta fårn varandra och de är bara skit. Men nu är jag glad.

ja önskar dej all lycka verkligen och hoppas Att Ni håller livet ut! att din hockey går hur bra som hälst och att du får en underbart liv!..
JAg lovar att inte störa dej någonting mera nue! Förlåt för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0