NAAAALLAAA BLI FRISK! :'(:'(:'(:'(

Min älskling!!

Helt seriöst
Jag klarar inte av att förlor dej De går inte.!
Du är De som är bäst och du mår inte bra nu kanske men vi måste göra nått för du måste bli bra..

OM du måste opereras igen och vi inte har råd att göra de vet jag inte vad ja gör.. Vi kan inte ta bort dej för du är min bästa vän!. Jag förlorade nicklas i år. Ja förlorade Hockeyn, jag förlorade Nick, JAg opererade mig och Mamma och patrick "skiljs" JAg klarar inte av att Du försvinner också DE GÅR INTE!!!   NAALA STANNA HOS MIG!!! '

Alla som bryr sej om mig typ Håll tummarna och Be för att naala ska bli bra!!!!

Älskar dej naala! Och Den personen som jag Verkligen hade behövt i år bara stack. Skafade sig ett nytt liv  som han inte ville ha mig i. Men de är inte rättvist. Nu tänker jag inte ha honom i mitt liv eftersom allt bara blir bajs. Men jasg hade verkligen behövt Den Killen som jag kännde för ett årsedan! :(:(
 Detta året har börkjat pissigt dåligt och jag Orkar inte Detta om inte hon finns hos mig.!!


Så nalla! Du vågar inte lämna mig du vågar inte bli sämre du vågar inte.!! Bli bara frisk. Ta de lungt och vila för du ne du fååår inte gå i från mig!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0