Väldigt mycket bättre.

 Hej !

Jag har haft så himla mycket att tänka på den sista tiden så har faktist inte haft tid att skriva här. !

Som ni kanske läst så blev min hund rätt sjuk, min mamma mådde piss och själv mådde jag inte speciellt bra..
Om ni vill veta så kommer de här.!

Hunden mår Mycket bättre nu oftast i alla fall och i dag var vi ute och åkte bil och Gick en promenad.! underbart var de.
De känns verkligen såmycket bättre i hela kroppen på mig när hon inte bara ligger i soffan hela tiden. och specielt nu när ja kommer kunna gå ut mer med henne. Har faktist saknat de. (men mamma om du läser de här så Tjata inte haha)

Mamma däär i mot mår väl kanske inte så himla bra. Nu är de ju bestämt Patrick ska flytta och kanske måste vi också flytta på grund att Fjantiga saker.. De spelar väl egentligen ingen roll vart man bor så länge man har Sin famlij men hade ju varit skönt att bo nära bussarna i alla fall så man slapp gå så långt. ( jaa jag är sjukt lat!) Hon verkar må lite bättre nu i alla fall känns de som! Vi finns här :) hehe

JAg til sist då!
JAg mår faktist också sjukt mycket bätttre Nu.! i skolan har jag fått en nytändning och Trotts att de kankse blir lite skobb i bland för att man verkligen inte orkar eller har bättre saker i huvudet så är ja i alla fall där och på nästan alla lektioner..! Skolan är rätt rolig ändå.. JAg tänker inte på Mit förflutna eller på Tråkiga saker som hänt utan fokuserar på min framtid och vad som gör mig glad.! Hockyn är inte den källan längre, men därimot har väl kanske skolan blivit de i alla fal just nu.. får väl se hur länge de blir så:)

Bevisen på de är att jag stod och Sjöng på en Pall i skolan i dag. Blev  dock bara ifk låtar för kan inte hålla stäman i några andra låtar men de spelade ingen roll! Fint var de i alla fall. haha ( naaat)

Så Allting gott livet gott!
kramiiisssoor Beccs foo Sure!!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej jag lovar att inte tjata SÅ mycket He he

2009-09-08 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0