För alla som undrar...

De gick relativt bra i dag.
Min läkare sa att om allt ser ut som de gör nu så borde vi kunna ta bort ställningen om en månad. Så nu har dem bokat ett datum innom en månad men de är inte säkert att vi får ta bortr den då.
Så planeringen följer.
*OM en månad
*röntgen östra
*till läkaren och titta på benet
*bestämma om de blir en månad till
*eller operation samma dag
* gips eller hemgång-....

Efter detta åkte vi och handlade en massa fint:D de va verkligen fin fina grejjer:D hehe.. efter de åkte vi till nästa sjukhus som väntade på mig..
In till njurläkaren och prata med honom..

Inflamationen som jag har i njuren kommer ju som sagt aldrig försvinna. men jag kommer få gå på tester två gånger om året och kissa massa i burkar:S lite jobigt. Dem måste hålla koll så att inte inflamationen blir Värre för de får inte påvärka njurfunktionen.. Typ nått sånt..

Om ni inte fattar vilket jag heller inte gör. så fråga..
Ni får gärna skriva vad ni vill höra om?? skriv vad som hälst alla komentarer uppskattas och tas hand om!!


 här är et litet kort på benet de är inte så jätte mysigt hehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0