Sjukt jobbig dag,kväll goo lördag!

Efter som de hände så sjukt mycket i går och ja var så jävla trött när jag äntligen steg innan för dörren kl halv tre i går natt/ denna dagens morgon. Orkade ja bara inte sätta mig vid datorn och skriva utan hoppade sakt ner i sängen och somnade pladask... meeen.. Innan detta hade jag haft mitt livs värsta dag/kväll/natt tror jag.. '

Allt började med att jag åkte till skolan fick vänta på took för länge på bussen. Sedan hade ja inga böcker med mig så fick sita utan att göra nått. väldigt nördvändigt . vid elva åkte jag in til stan för att träffa henke men i stället blev de til katrinelund skolan och träffa sean!.. DEt var dock väldigt väldigt roligt att träffa honom igen var så längesedan nu kulkul tack för de.. Adde satt också där i matsalen och käkade så blev myspys med honom, sean och deras klasskompisar i minuter och sen bar de av in till stan för att träna..  Dock inan detta fick ja slänga i mig en hamburgare och pomes på två fem min för dem jävla sega jvlarna på bg inte vet hur man levererar snabbmat.. myyycket störande..

Tränigen började väl inte speciellt bra den heller.  Tränaren fick känna igenom foten. Och han tyckte att den fortfarande såg bra ut men den har blivit sämre vilket jag verkligen inte gillar...:/...
Jag tränade i en och en halv timme och mina ben skakade när ja gick in för att duscha..

Sen bestämde jag träff med henke och åkte till Borgen för att träffa honom. Efter som han skäms lite över lilla mig gick vi en pormenad som ja uppskattade tog en halvtimme haha...
Väldigt mysigt. tycker om dej hekne dde vet du:).. ÄVen om du alltis ska jävlas med att ja blivit en tjockis...

väl när ja kommit i från stan och sitter på tåget på väg till jobbet i Alingsås dör bara hela kroppen.. DE känndes som ja inte skule orka ens resa på mig och då hade jag sex timars job framför mig JIPPPI... Foten var redan svillen efter träningen och efter promenixen ska vi inte snacka om. Efter JOBBEt ville jag inte ens kolla på den...

Rebecka Nilsson som mitt namn är har ALDRIG aldrig påsståt sig vara smart, men... när jag gick för at gå på toaletten är så trött att jag ine orkar kolla ner på marken kommer med snabb fart och missar ett trapsteg., "faller" med Cp benet rakt ner i marken och trampar snett Visar jag verkligen Motsattsen till smart. JAG E KORKAD....

Fort in i köket och hämtar is för att inte foten ska bli Ballong.. hahha
När jag kom hem var ja så slut att ja trodde jag skulle svimma av.. Foten var sååå stor och gjorde så ont och ush. Så i dag lördag fick ja ha KRYKOR:.. hatar krykor.

Lördag

Vaknade kl halv två av nått jävla sms. sköönt att sova ut..
Gick upp åt frukost och slappa.
sen rigde mitt hjärta (nina)  och ville hänga med oss till horse show och de fick hon självklart:)
Blev en mycket trevligt kväll med mycket gott skratt..
kvällen slutade hemma hos mig med Melodifestivalen nån cider cola och mat:).. inte världens roligaste Lördag men sånna kvällar behövs verkligen.
Smart som min mamma e tyckte hon vi skule springa til spårvagnen för att inte behöva stå och vänta. så när vi kom ut från scand. fick JAG (obesrvera) jag "springa" med krykor typ jätte långt. typ inte alls kul..
Men vi hann med spårisen och kom till bilen där nästa problem upstår inga dubbar på mammas däck och vi kom knappt från stan haha..

Jaja så har min helg sett ut och nu sitter ja här i soffan men en halvsovande nina beved mig. Tror de blir hoppa upp i sängen. och sova.. HAde hoppats på att hHenkkisen skule hört av sig i dag men ikke.. får väl se om de kommer någon gång snart:P..om inte annat lycka till i mon och grattis till segern :D 7-0 HAN E BÄÄÄÄST:):)

Goood natt sov gott drömm söött.!
pussaroch kramar fårn Eran egna sööta byggbeckk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0