Söndag,söndag,söndag...

Varför ??? Är det alltid samma gamla visa varige söndag ?
Man vaknar, går upp lite halv död på morgonen och äter. Får ångest för kvällen kommer bli jobbig. Antingen är de släkt middagar eller tråkiga hemmakvällar utan något slut.. Datorn står på hela långa dagen och suger verkligen åt mig och säger till mig att de är dax för en hel dag famför ingening??

Inga roliga männiksor som skriver? ingen spännig? inget skvaller? ABSOLUT ingeniting. (ta nu inte åt er ni som har skrivit vilket inte är någon mer seriöst Söndagar är ju verkligen boring för alla. Men alla dagasr för mig är typ de nu för tiden nått har häänt ja e typ depp depp depp....

Är det verkligen så här mitt liv ska se ut nu förtiden??
Jag e så trött på Skiten haha..

Rebecka vill ha spänning i livet, kulsaker, party,jobb och massa saker som håller liver rullande men jag orkar ju inte. Folk orkar inte och så blir man sittande här i soffan..

De börjar ju för fan snart växa mossa under röven på mig.. HELVETTE..  hääälllpppmeee!..

I kväll ska man då hem till moster och hennes sambo och fira honom.. Viist de kommer blir svin mysigt. men man känner bio? eller mys med ett trevligt obijekt hade varit mycket trevligare... Synd bara att folk är väldigt mycket upptagnare än mig och att jag har all tid i världen eftersom jag inte får träna, jobba..

JAg vill bara dra av ställningen och springa, räna sparka boll.. brottas och göra saker som normala människor får lov att göra...!..

På onsdag får jag reda på hur länge jag ska ha kvar ställningen.. Snälla håll tumarna för mig.. Låt de vara possetivt för ja orkar inte med mera bakslag nu jag gör verkligne inte de.!!!..

Haaj ha en underbar kväll och hoppas alla har haft en fin helg..

Nästa helg blir de förlunda match på Lördag men vad händer efter de?? vad händer på Fredag?? va händer på söndag?? någon som vet??

Kraamktaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0