gågågågå!!!

HAHA har precis varit ute och gått. Ogud de är så jobbigt att komma i gång va..
Ja behöver verkligen en spark därbak ibland..
De är så jävla jobbigt att komma i gång igen efter så lång tid. mycket lättare att bara sätta sig på rumpan i soffan luta sig tillbaka och äta på chipsen..
Inte tänkte ja på att de skulle vara så svårt att hålla vikten eller hålla händerna i styr från jävla godis..
och den att folk tittar på en som om man vore ett missfoster och ingen tycker man ser bra ut, utan bara väldigt motbjudande gör verkligen inte saken bättre.
haha.. jaja så e de. de är en månad kvar och se kan ja börja igen..
Fan va skönt de ska bli. Jag längtar så tills att få gå ut på en fotbollsplan och rädda bollar från att hoppa in i mål.. Guuuud de ska bli så fruktansvärt roligt.
De är tur att ja har nått att se fram i mot.


Tur att ja har folk hos mig som kan hjälpa mig på gång..
Henke ja kommer behöva dina dissar så ja kan bli lite irriterad och verkligen visa dej att ja ska komma i gång igen. Jag SKA bli lika bra som ja var innan och de är verkligen bara en början. för när ja e lika bra som innan ska ja träna hårdare än ja någonsin gjort och ja ska bli BÄSToch ja tänker inte ge mig för änj a nått de målet.!..

En liten pyttekomentar också om att JA hoppas fiddeputt gör mål i mon:D... och att han blir intervjuad av canal+ för han har ju lovat att han ska säga en rolig sak då...:D let´s see what´s happend!:D

See yaa later ! kisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0