Välkommen till min nya blogg!

Heeej.. Rebecka här..
Jag är en Super glad tjej på 16 år.
Jag är oftast lätt att ha med att göra så länge man gör som ja vill;)..haha
JAg går Ettan på lerums gymnasium och linjen är  självklart Bygg:)
Inriktning: Mur (plattsättning)
Intresse: HOCKEY, FOTboll, Killar, VÄNNER m.m.

JAg älskar att titta på hockey och självklart är de frölunda som gäller.. 
(finns ju inget annat lag eller va säger ni?)

Vänner är nått av de viktigaste som finns. darför är de jävligt viktligt att ta hand om dem.
Lev Dagen som om de vore din sista.. är du på dåligt humör när du vaknar..? somna om.. De är ingen ide att få annat folk att bli på dåligt humör om du själv inte tänker ändra på de.. Så tycker ja i alla fall..

Jag hatar sura människor som bara vill göra livet tråkigt för andra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0