Aj.ont,aj!

 De är plågsamt hur ont jag har haft i mitt ben sen i tisdags förra veckan. Sover dåligt, gråter mycket, är trött, är grinig.

Jag ville egentligen bara säga förlåt till alla som råkar ut för de. Ena sekunden visar jag ingenting och andra sekunden har jag svin ont tredje lipar jag och sen är jag glad igen!..

Kan inte vara lätt för er at veta hur ni ska behandla mig eller veta om jag är seriöst. Men benet skulle jag aldrig skämta om. De är rikgit plågsamt nu.! förlåt!

Puss på er allla

Tack till Nina, josse, JENNIE, Henk, alla killar i klassen speciellt minälskaling Anton, egentligen hela Bygg 1 orna:D Med undantag. Ni e underbara:D


Utan er klarar jag mig inte 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0