DE du betydde då finns fortfarande kvar. långt här inne..!...

I natt hade jag verkligen behövt höra din röst, känna dina varma ord i mitt öra.. Höra dej skratta och få mig att skratta. Men ödet har gjort allt bajjs..

En gång var du något jag inte kunde vara utan.
Ja gjorde dej till en person som jag bara var tvungen att ha i mitt liv..
JAg gjorde Dej till något fantasktiskt och vad du än gjorde gick de att förlåta för jag viste att dej kunde jag inte vara utan.
Nu står jag här. Utan dej vid min sida.
I natt hade jag verkligen behövt dej.Den tröstande retande rösten. Den som säger att allt faktist kommer till att bli bra. Att de bara är några dagar kvar.. Hade velat höra orden "finns här för dej". Men de gör du inte.. Får inte prata med dej. får aldrig några kramar längre:(.. får inte höra den rösten. Fy fan va ont de gör..

Så visst jag är inte beroende längre. I går JAg klarade mig. Tilslut fanns de inga tårar kvar och tröttheten blev för stor så jag hamnade i drömmarns värld. De är väl bra? att jag klarade mig själv? Men varför ska ja behöva? Varför kan man inte få göra någon till ens allt? varför kan man inte få ha EN person som vet exakt hur den ska göra? som de tar en sekund för och sen är de klart? som bara säger två ord och sen är man glad? eller som de räcker att höra dens röst så blir de bra sen?? JAg tycker inte de är någonting fel med de. Visst man ska klara sig själv, men jag tror inte på att man ska gå ensam genom livet. och visst du har sagt att du inte vill vara den personen för de förstör. MEN JAg behöver ju dej.. JAg har klarat mig i Fyra månader med En ställning runt benet och du har inte hjälpt mig en ända gång. är inte de bevis Nog? för att jag faktist klarar mig utan de. Att jag inte är beroende utan att de bara är principen att jag vill ha dej nära och kunna ringa dej som gör ont?? Jag vill att de ska bli som förr? att jag inte ska behöva bli bortvald för att så e de bara..:( Ontontont.

DU betydde ju allt för mig? JAg älskade ju dej? eller. du gör jag gör. och de gör ont bara de som gör ont!!!:...
Så ja tänker inte säga förlåt för att jag gjorde dej till den personen. JAg tänker inte säga förlåt för att du var de bästa i mitt liv. Eller för att jag tog in dej i mitt liv fast du sa nej. JAg ångrar i stort sätt ingenting.!! JAg ångrar bara att var så korkad.dum och fick dej att förstå att du var för bra för mig.. JAg ångrar Att jag inte kunnde behålla dej som vän.! för du är min bäsa vän!! och en bästavän ska man inte behöva vara utan inte ens om han har tjej! DE ÄR INTE RÄTTVIST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0