helgen!

Fredagen började i skolan i några fåfå timmar. Våra fredagar är så fruktansvärt soft. Sen åte jag hem och satte mig framför datorn pluggade lite faktist. De drog av till jobbet så jag var där vid halv fem. SKulle sluta kl elva och hem och sova trodde jag.. men nej. Slutade inte försen 2 och jag helt slut. Kom hem kl tre och Somnade pladdask verkligen. Så såg Fredagen ut..

Lördagen vaknade jag inte försen kl tre och de var skönt. Blev dock väldigt stressigt när jag kom på att bussarna går segt på lördagar och jag skulle vara inne i stan tidigt. Men allt löste sig och man var inne i stan sex efter lite stress:) Träffade fredrik och hans kompisar och satt och snackade lite med dem mysmys.. sen var de match:D den slutade mycket lyckat med 5-3 sköönt. Så var de bara hemgång som var planerat men såå blev de inte.. jag kom til gråbo men där vände bussen och åkte in till stan och där satt jag med mitt halva ben och viste inte alls hur ja skule ta mig hem.. hamnade alltiså inne i stan igen och skulle åka hem men då blev de ett besök till en polare i stället .. riktigt mys var de och när jag skulle åka hem så mötte "pappisen" upp mig i stan haha.. där man träffade på massa idioter men patrick var inte så nykter och de blev mycket gott skratt i alla fall:)

söndagen har ju precis börjat men den kommer bli slapp slapp slapp.. om du kommer hem i tid hör av dej!!! vill tärffa deeejj.. du vet vem..


hoppas era helger varit bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

henrik vill inte ha dig! han har mig.. vi älskar varandra mer än någonting annat. förlåt becka att ja som vän tog han ifrån dig.

2009-03-01 @ 15:15:20
Postat av: Anonym

VEm har sagt nått om henke??

2009-03-01 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0