Jobb är underbart när man har underbara jobbkollegor!

Jag bara älskar mitt jobb.. Verkligen allt med de. De spelar ingen roll att jag står i disken och diskar massa. De är faktist kul i alla fall.. Dörrvakterna inklusive mamma och patrick är alltid så sjukt gooa. Bartenderna och servitriserna är alltis omtänksamma och roliga!. dem bryr sig och frågae alltid hur de går med mig!.. Bowling specialesterna där nera är hur goa som helst speciellt peter!!:D Goosiiast!.. Koooockarna MAx. markus och Wille är toook goaoch lagar världens bäästa mat som jag för övrigt får gratis efter som man jobbar! underbart!.. Sen alla gäster är också skit gooa!!. Som agt JAg älskar de., Trotts att jag har svin ont i foten och knappt kan gå. Grät när jag kom hem och innan jag åkte. så Glömmde jag lite av de för alla är så possetiva på jobbet! TACK! 




Lite possetivt för en gång skull!!...


Ps.. Nick  wercinski eller hur han nu stavar vilket jag absolut inte bryr mig om överhuvudtage..kan dra åt helvette jag hatar dej du är Så elak! och du är Korkad!!! Flytta från landet ellernått!!: bajsbajsbajs.. Allt som någonsin hänt mellan oss önskar ja jag kunde gjort ogjort.  JAag har glömmt allt Du och jag känner inte varandra längre. för du är inte samma människa längre.! svinhål!!!! hatar dej!!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0