Men guuud!!

Om de är  någon som vill veta så har jag haft VÄrsta dagen på sjukt länge i dag.. när jag vaknade var jag hungrig, törstig och ville inte gå upp.. men jag gjorde de än då för jag var tvungen att göra klart en sak i skolan.. när jag kom ner från sovrummet och kollade mig i spegen var jag helt röd i hela ansiktet nåågon hade bränt sig...^^ hur gick de till liksom??... ahh.. sen fick jag stå och vänta på bussen. inte nog med de så var jag tvungen att ha krykor för foten funkar inte som den ska.. när jag kom till skolan skälde mig lärare på mig.. Fredik cpade söönder och jag blev sviin arg.. Slår du mig en gång till är du dööd;)...

JAg åkte hem när jag var klar med mi fina anka!  kl var typ kvart i elva gott som fan. blider kommer när jag orkar lägga in dem på datorn..
i mon kankse..

btw robin bengtsson är gryym!:)


Bild på mig och fredrik för han är ett moongo!!        !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0