Nöjjd eller;)

 svenska Redovisnig i dag!!.. fick Vg så rätt nöjd:) fick godkänt på mitt bygg prov med mycket braa:) hahah

HAr riidigt i dag också helt sjukt va jag kommer igång va haha. de va så jävla roligt. Ninans häst så klasrt:). såå fin den var. !

Travade lite när nina sprang nedanför och höll hästen och sen skritade jag runt lite. de gick inte at böja benet på de sättet så var inte så lätt. Men vi gör om detta när ställningen är borta.

Fyra månader närmar sig med stormsteg.. Längsta förhållandet jag har haft;) hahaha. och de ärnog för den inte kan lämna mig.. 

Hopppas så på osss,!

Kommentarer
Postat av: Enok Nitti

Efter att ha läst det här inlägget så har jag hamnat i ett dilemma. Jag kan inte bestämma mig vad som är troligast. Att du har legat med svenskaläraren eller att du var full när du skrev det här. Svårt!!

2009-03-16 @ 15:19:17
Postat av: Anonym

HAHAHAH.... de är nog bådeoch:D:D

2009-03-16 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0