ok att skriva av mig? Du vet vem.............

Hur dum får man vara?



De är inte ditt fel att jag är dum i huvudet ,korkad och bara allmänt jävla störd?? Varför ska du då lida för de??
Du är någonting av de bästa i mitt liv och du är hur underbar som helst och ändå känns allt så här?
JAg vill inte förlora dej, jag vill inte bli av med dej, jag vill inte såra dej. Men ändå gör jag de..
JAg ångrar inget.. Det har varit underbart. Och jag tycker du är underbar. Men jag älskar honom:/.....
Förstår att de måste vara svårt för dej att läsa de här eller se de men de bara är så...

ÄVen om du varit i mina tankar hela tiden de senaste veckrna och jag egentligen bara borde skita i Honom och Gå vidare, sattsa på dej och få en Jävligt fin chans.. Så kan jag inte.. Jag kan inte låta bli att tänka på honom.. På att de inte är han jag är med och att jag inte kommer kunna få honom. Förlåt,förlåt,förlåt.. HAde jag kunnat ändra på detta hade jag verkligen gjort de. Men de går inte. för ju mer ja tänker på de desto mer säker blir jag på att jag älskar honom mer än jag älskat någon.. Vi hade inget men han betyyde allt... betyder allt.

JAg vill inte såra dej. JAg vill att du och jag ska kunna umgås kuna vara med varandra som förr:D DU är min bästa vän du är En stor bit av mitt hjärta och en Del av mitt liv.!
HOpas bara de kommer funka för dej med vad som än händer...

JAg älskar dej för den vän du är och de kommer jag alltid göra, ställer upp för dej i vårt och tort, jag kommer finnas vid din sida när du har de svårt och lämnar dej aldrig!!!.. Äkta vänner består och du är en av dem!!!!
VIll inte förstöra de förstå de.!

Ps. Tro inte jag tänker göra nått för han den där andra. De är ett avslutat kapitel som jag bara inte kan lägga mig bakom. JAg måste sluta ,ge upp och se framåt, glömma och gå vidare.. när jag gjort de kanske de finns en möljlighet för oss. men innan de är de bara skit allting:(..
Man kan inte påbörja nått bra innan man Fixat och kommit över allt gamalt.! förlåt för att jag drog dej in i detta..

FÖRLÅT!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske behöver du bara mer tid, och ni kan hitta tillbaka till varandra senare?

2009-03-18 @ 19:52:57
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kan vara så! kan vara så..!

2009-03-18 @ 21:41:39
Postat av: Byggbecka

Eller så kommer jag aldrig komma över honom oh aldrig hitta min drömprins för han redan finns men han e upptagen och jag är död i hans ögon.. så kan de me bli...!

2009-03-18 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0