Pucko idiot jävla dumma korkade Fetskalle

Ahhhh vad e de för fel??
seriööst?
ahh jag hatar de här så jävla mycket...
Ta bort den dumma känslan sliuta tänka på honom sluta fundera, spekulera och tro...
HAn vill inte ha dej.
Han kommer altidg vilja ha dej och han har aldrig velat ha dej heller.
Fatta de någon jävla gång..
Jag e så trött va...
Varför tro att han ska komma??? han tycker bara du är jobbig. han tycker bara att du skriver för mycket . och han skäms över dej..
VARFÖR känna så för honom då??

varför e du så underbar? varför e du så sööt? varför e du så speciell? varför får du mig att tänka på saker som ja inte ska göra????

AHHHHH   VAARFÖÖÖÖR ska ja hela tiden börja få för mig saker som ja vet aldrig kommer kunna bli så..:(:(
Dumma korkade jag::(

GOD NATT!!!

Taborttaborttabort.. VIlll inte förlora dej som vänn lilla gubbeen!.. föörlåt mig för ja e heeelt puckad idiotjävla dummt korkat fetskallig.!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0