haha Jag har fått svininfluensan!

Jag såg en Svin rolig bild på en tjejs blogg för några dagar sedan och kände mig väääldigt väldigt utprickad. Specillt nu när jag själv fått reda på att jag har svininfluensan! doctorn ringde förut. haha. segt. även om ja inte hade haft de så hade nog den flotten passat bra för mig ändå haha..


Jag har inte så mycket att säga och ja har verkligen inte speciellt många uppgraderingar här vilket tyder på att jag inte är vidare bra på detta. Verkligen inte som tjejer med flotten.^^ menmen. JAg gör mitt bästa har man praktik varranan vecka och en pojkvänn som man faktiskt vill vara med HEELA tiden. så HAr man inte så mycket tid kvar till datorn. :/:/ inte för att någon blir lidande de är ju inte så att de är någon mer än jag som läser den här skiten haha..^^ menmen

Skönt att skriva av sig i bland

Bjuder även på en bild på min nya tatto.  En Grej till mamma om man säger så!

Kommentarer
Postat av: Frida-bj

Ge mig ett skäl till varför jag skulle tro att det var du som skrev det :) ? Visste inte ens att du läste min blogg eller att du hade en heller för den delen.

2009-11-21 @ 11:19:08
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, man ska inte ha ursäkter för att inte blogga, fråga mig jag vet ;)

2009-11-23 @ 00:59:58
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0