Bad?

Dålig uppdatering? hehe neej då. jag har bara inte haft värken ork eller tid att skriva. dessutom har ja inte haft någonting kul att skriva om. eller ah. typ skolan har börjat? fast hur kul är de att läsa om på en skala liksom..

Sen har ja ju knappt några läsare heller och därför har ja bara skrivit när ja mått dåligt för att skriva av mig. och de gör jag inte nu!.  men tänkte att jag skulle försöka börja skriva om mina dagar här så man själv kan gå tillbaka och läsa om inte annat.
Min pojjk hjälper mig med allt och han e finaste killen i världen.! tänk att jag har fått en så fin kille de är faktiskt lite konsigt menmen.!

I dag vaknade jag upp hos jonisen låg och slumrade tills han kom hem och väckte mig. Dumma.! sen körde han mig till floda så ja kunde åka till sjukgymasten men de gick skit. efter de bestämde jag mig för att åka till mina små syskon och hälsat på. pappa var inte hemma som vanligt men Linda jag och små Skitarna fick en mysig eftermidda som man snart få göra om!. dem är verkligen så sjukt Goa. Lite synd att man träffar dem så sjukt sällan ändå. Men, men Vardagen säger nej och då finns inget annat att göra än att lyssna och bita i hop.

börjar dessutom halv tolv i mon sjukt gott:D så i kväll blir de väl dra på en film eller nått i den stilen. kanske sitter här vid datorn och spelar lite haha!..

Ha de gott så länge kram Jonas beckks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0