duktig eller mindre duktig

här ligger man i sängen och har de väldigt gott. så sätter sig pöjjken upp och säger ne nu går vi ut och Tar en promenad. men jaa. eller inte. Jag låg ju och sov klart vi inte orkar gå upp och gå.. men jo visst klart HAN gör. så nu ligger jag i min säng och han är duktigt där ute någonstanns och GÅr.. Tänk om man hade haft lite av hans vilja och ork och inte bara var så jävla lat:P hehe

För övrigt så har helgen varit jätte mysig. Den började med överasklings party för nina hoppas hon blev göööra glad! Sen bar de av till älsklingen och möste där. Och i går kollade vi på mitt lags match där vi dessutom vann! underbart. efter detta åkte vi och handlade mat som vi gjorde på kvällen sedan. jätte mysigt. åt mat, kollade film, var ute med hundarna och bada:D hur bra som helst.!

Nu ligger jag och väntar på att min favorit ska komma hem så vi kan äta frukost för de Gööör ont i magen på mig just nu.. He He.. sen blir de att dra hem till pappsen och träffa mina små syskon. Gaauud va mysigt. (*om nu sandra får ta med hunden hem dit annars blir de jävla liv).

Kram på er så länge..


Ps. I morgon börjar praktiken! Jiiipppii..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0