Kärlleeksjuuk

Jag är så hilma kär i min plutt!! han e verkligen de bästa för mig!
Kom hit i dag och hade köpt mig en nalle (hund) såå sjukt sött av honom. så låg vi och möööste hela kvällen.Ahh du är så underbar blir helt glad i hela kroppen när ja tänker på dej.

Jag är så trygg i din famn och ja är inte orolig när du lämnar mig för att åka hem och mata hunden:P hehhe..
´Du gör mig verkligen lycklig och trotts att de gått så kort tid och vi kanke inte känner varandra Jätte bra så känns allt helt undebart.
jag älskar dina vänner (de flesta) och ja älskar att du tar med mig överallt..:d

Visst låter de som jag har hittat världens finaste kille? ja, men de är nog faktiskt så att de är just detta jag gjort. hittat den finaste för mig!
Mamma tycker jätte mycket om honom också och de gör hon inte ofta med mina killar hahah!..:P hon tycker alltid jag förkänar nått bättre men inte nu. nu tycker hon att ja ska ta vara på dej gubben! och de tänker jag. tänker Värna dej med mitt liv!!!

När kärleken kommer säger hjärtat till och då får huvudet säga VAD de vill! 

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå eller jag brukar väl stötta dig i dina val även om jag gillar det eller ej... gr.... :0) Älskar dig vad som faktiskt...

2009-09-08 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0