"ledig"

Vaknade runt tio och kännde att jag faktistkt inte fick sova längre. Är "ledig" denna veckan på grund att man inte kan jobba. Asså ska jag vara ärlig så kommer de ju vara skönt men samtidigt tråkigt som fan. får se till att försöka göra i alla fall lite nytta hemma kanske. I går var jag + familj på liseberg. Det var hur mysigt som helst. Vi skulle köra femkamp men de var ingen köö alls så de slutade med att jag och patrick och matilda "sprang" (dem sprang och ja rullade) runt hela liseberg och åkte massor. kanonen två gånger och balder. uppsvingen två gånger (vi slapp gå ur så lite kö var de). uppskjutet två gånger på raken också! sen körde vi femkamp och jag förlorade. Jävla skit. Min födelsedasg och ja förlorar. jaja Dagen var i alla fall helt underbar och när jag kom hem låg vi i soffan som soffpotatisar och bara slappa. Blev sjukt förvånad när jag gick in på facebook och ser att de är 41 nya händelser. Massor med Gratulationer!

Vad jag fick ja de ska ni få se nu
Ett svart bord från ikea som ja ska ha min dator på!
En klädhylla svart den också. så äntligen får jag plats med alla mina kläder. Super bra.
En dator väska med mus till (hur bra som helst!)
ett par jeans baggiiisar Goa!
tre linnen två svarta och ett blått.
En t-shit som var röd! gör mysig
En koffta i grått fårn gina! Var med och köpte den! fall vis första ögonkastet
Ett armband från Bästaste älsklingen huuuur fint som helst
500 i presentkort på Ginis! också av Jonas
En 200 cm lång Bad handduk med sverige motiv på
ett smycke till min läpp och också en väska att ha smyckerna i.
En bag att ha med mig till sjukgymnasten snygg som tusan Adidas och allt:)
och en Toppen dag på liseberg! kunde inte blivit bättre.

I morgon kommer nog släckten också så då får ja lite mera firande. och på söndag ska vi till farmor och farfar. Sen ska pappa fira mig också! De blir toppen de här!:):)


Ps. LOOVe JOnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0