SÄngen är min bästa vän

hejhej! Ligger här i min säng och hallv sover. gud va trött jag var när kl ringde. Klarade inte av att gå upp.! sikken tur att jag var ledig i dag så ja slapp :P.  har hittat en ny kille att lyssna på kurt nilsen han sjunger så grymt jävla bra va!. hel galet.!.. Så nu ligger ja här. hör hunden skälla på utsidan i bakrunden kurt i hörlurarna och väntar på att min älskling ska ringa.! tänk ändå att vi blev tillsammas den 15. de känns som de var tre månadersedan. Asså som att vi känner varandra rakt igenom och att vi gått i genom jätte mycket tillsammasn. Han är i alla fall finast! så de så!

Nu ska ja springa ner och äta lite mat, ge mina kära hundar mat. och sen, Sen ska jag måla hallen och plugga matte :d JIPPPI!!

Hörs sen ha de gott.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0