SJukhus ... SUCK

Hejhej. Just nu ligger jag på östra och gjort de sen i går runt tre ungefär då jag åkte ambulans från alingsås sjukhus. Och i alingsås hade jag varit i ett dygn.

vaknade i onsdags morgon och hade en hel skumm känsla i hela kroppen. ont i huvduet och yrsel. låg där en stund och funderade sen ringde jag mamma. de gick en liten stund och jag kännde hur mnina ben började domna. lite skumt efter som jag aldrig kännt så innan. Jag ringde till sjukvårdsupplysningen och skulle fråga om de hela. hamnade i väntekö 27 och när jag var på 4 plats i kön hade jag ingen styrka kvar i benen. Jag kunde inte lyfta benen och jag kunde heller inte gå. De var riktigt läskigt faktist. Ambulansen fick komma och hämta mig hemma och sedan förde dem mig till Alingsås. Efter ett dyng av cheking fick ja föras i en ny ambulans till östra och här ligger jag. i morses gjorde dem magnetröntgen på mig. fick ligga där med hjälm på huvudet i en timme och tio minuter de var hemskt. och om tjugo minuter ska dem sticka mig i ryggen. Men de blir nog bra. ! mår helt okej nu förutom att ja inte kan gå utan stöd. Får ha en Stöd stol och gå med. mina ben viker sig hela tiden. nu ska jag snart bli stucken i ryggen så måste lägga bort datorn. men ja g hör av mig!

Ha de bra så länge !


Kommentarer
Postat av: Sara

Händer allting dig?



Hör av dig sen när du vet hur det gick :)

2009-09-11 @ 12:30:20
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: Rebecka

Ja tydligen så gör de de:P hehe.. är hemma nu i vilket fall i några timmar till sen blir de tillbaka till sjukhuset och ligga där tills på tisdag minst. KUL..^^ vääldigt KUL^^

2009-09-13 @ 11:55:32
URL: http://byggbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0